Klagar på söndriga tröjor

Hässleholm Kvinnan hade beställt två tröjor till en kostnad av 593 kronor från ett företag via internet.
Hässleholm • Publicerad 4 april 2013 • Uppdaterad 25 november 2021

Kvinnan hade beställt två tröjor till en kostnad av 593 kronor från ett företag via internet. När tröjorna anlände var de försedda med ett annat tryck än de hon hade beställt. Dessutom var tröjorna trasiga i trycket.

När hon kontaktar företaget uppger de att de inledningsvis att de inte kan hitta hennes order. När hon försöker returnera varorna kan hon inte få tag i företagets adress. Nu kräver hon att få skicka tillbaka tröjorna och få sina pengar tillbaka.

Admin
Så här jobbar Norra Skåne med journalistik: uppgifter som publiceras ska vara korrekta och relevanta. Vi strävar efter förstahandskällor och att vara på plats där det händer. Trovärdighet och opartiskhet är centrala värden för vår nyhetsjournalistik.